Porada

Kubki z grawerem dla klientów - czy warto je wybrać?



Kubki z grawerem dla klientów - czy warto je wybrać?

Kubek termiczny to rodzaj kubka, który jest wyposażony w izolację termiczną, aby utrzymać temperaturę napoju lub potrawy. Kubki termiczne są często wyposażone w specjalne wieczko lub pokrywkę, aby zapobiec wyciekom i utracie ciepła. Dzięki temu dobrze sprawdzają się na co dzień i znajdują zastosowanie w domu lub biurze. Chętnie korzysta z nich wiele firm, dlatego dużą popularnością cieszy się usługa wykonania kubka termicznego z grawerem.

1. Kubki termiczne z grawerem - zalety

2. Grawerowany kubek termiczny dla pracowników i klientów

3. Kubki termiczne jako element identyfikacji wizualnej

Własny kubek termiczny pozwala stale cieszyć się smacznym i gorącym napojem. Idealnie sprawdza się w jesienne i zimowe dni, gdy gorąca kawa lub herbata są najlepszym napojem na rozgrzewkę. Praktyczny kubek termiczny jest dzięki temu cenionym gadżetem zarówno wśród pracowników, jak i klientów, których chcesz nagrodzić za lojalność i częste dokonywanie zakupów. Dlaczego jeszcze warto zainwestować w reklamowe kubki termiczne z grawerem?

Kubki termiczne z grawerem - zalety

Grawerowany kubek ogranicza szybką utratę temperatury przez napój. Dzięki temu kawa lub herbata są gorące nawet po upływie kilku godzin od ich przygotowania. Kubki termiczne z grawerem w postaci logo firmy lub innego znaku identyfikującego markę może być używany do podawania dowolnych napojów gorących, gdyż nie powoduje zmiany i zapachu oraz aromatu. Ścianki kubka są również odporne na pojawianie się przebarwień. Naczynie jest łatwe do utrzymania w czystości. Część kubków dodatkowo można myć w zmywarce.

Kubek termiczny wykonany ze stali nierdzewnej długo zachowuje swoje właściwości. Nawet w przypadku intensywnego użytkowania skutecznie chroni napój przed szybkim stygnięciem. Stal nierdzewna cechuje się odpornością na odkształcenia i inne uszkodzenia mechaniczne. Kubek można bezpiecznie spakować nawet do plecaka, gdyż jest niepodatny na stłuczenie. Dobry kubek termiczny nie przecieka, gdyż uszczelki nakrętki są wykonane z trwałej gumy. Nakrętka skutecznie ogranicza ryzyko rozlania napoju, dlatego można po niego sięgać również podczas pracy przy komputerze.

Grawerowany kubek termiczny dla pracowników i klientów

W kubku termicznym można podawać gorący napój dla pracownika i klienta. Grawer na jego zewnętrznej ściance pomaga budować rozpoznawalność marki i jednocześnie promować ją wśród innych osób. Pracownik, który wykorzystuje na co dzień kubek termiczny personalizowany z logo firmy, w pełni utożsamia się z marką. Jest to ważne w szczególności w przypadku bezpośredniej obsługi klientów. Naczynie na gorący napój oznaczone logo marki może być używane przez obdarowanego klienta, co sprawi, że klient pomoże promować markę wśród swoich znajomych. Takie rozwiązanie sprawia, że wykorzystuje się siłę społeczności i marketing rekomendacji.

Kubki termiczne jako element identyfikacji wizualnej

Kubek z grawerem może stanowić ważny element identyfikacji wizualnej. Podając w nim gorącą kawę, można użyć kubka do tworzenia spójnego wizerunku marki. Logo na używanym na co dzień przedmiocie sprawia, że biuro lub punkt obsługi klienta używają wyłącznie przedmiotów, które ułatwiają promowanie marki. Wysoka rozpoznawalność marki sprzyja efektywnemu pozyskiwaniu nowych klientów. Liczne badania wykazują, że spójność w identyfikacji wizualnej i dobra rozpoznawalność umacniają pozycję marki na rynku. Dzięki temu warto zainwestować w kubki termiczne z grawerem i używać ich regularnie wraz z innymi gadżetami firmowymi oraz reklamowymi.


Najnowsze porady i artykuły na naszym blogu

Kiedy po raz pierwszy przekraczasz próg profesjonalnej sauny, jeden widok może zaskakiwać szczególnie: doświadczeni saunowicze niemal bez wyjątku noszą na głowach charakterystyczne nakrycia.

Jeśli prowadzisz firmę, to doskonale wiesz, że księgowość to nie tylko „wklepać fakturki do systemu”. To podatki, zmieniające się przepisy, ZUS, kadry,

Grota solna, znana również jako haloterapia, to naturalna metoda wspomagania leczenia schorzeń układu oddechowego, która zyskuje coraz większą popularność w Polsce i na świecie.

Sięgasz po telefon, zanim jeszcze otworzysz oczy rano. Sprawdzasz powiadomienia podczas posiłków, w kolejce, w toalecie, przed snem. Obiecujesz sobie, że "tylko zerkniesz na chwilę", a nagle minęły dwie godziny, których nie potrafisz odtworzyć.

Współczesny świat pracy zmienił się nie do poznania w ciągu ostatnich dekad. Stała łączność, rozmywające się granice między życiem zawodowym a prywatnym, presja ciągłej dostępności i rosnące wymagania sprawiają, że coraz więcej osób doświadcza głębokiego wyczerpania emocjonalnego i fizycznego.

Rewolucja cyfrowa zmieniła sposób, w jaki robimy zakupy, ale czy całkowicie zastąpiła tradycyjne wizyty w sklepach? Rzeczywistość okazuje się bardziej złożona. Zarówno zakupy internetowe, jak i stacjonarne mają swoje unikalne zalety i wady,

Decyzja między kupnem a wypożyczeniem sprzętu to dylemat, przed którym stają zarówno osoby prywatne planujące remont, jak i przedsiębiorcy realizujący jednorazowe projekty.

Wybór choinki to jedno z pierwszych świątecznych wyzwań, przed którym stają miliony Polaków każdego roku. Decyzja między drzewkiem sztucznym a żywym budzi wiele emocji i pytań o praktyczność

W roku 2025 inteligentny dom przestał być futurystyczną wizją i stał się codziennością dla milionów gospodarstw domowych na całym świecie. Centrum tego technologicznego ekosystemu stanowi bramka Zigbee TUYA