Blog

Strategia marketingu treści w 2021: analiza



Świat stał się teraz całkowicie cyfrowy. Każdy rodzaj działalności trafia do Internetu. Aktywna obecność cyfrowa w celu budowania marki i dalszego rozwoju firmy stała się kluczowa. Ponad 55 procent światowej populacji korzysta z Internetu. Obejmuje to media społecznościowe, strony internetowe, blogi, YouTube i inne platformy. W wirtualnym świecie elektronicznym spędza się ponad 10 godzin dziennie. To rzeczywiście stworzyło domenę marketingową zaprojektowaną specjalnie dla Internetu. Marketing treści jest najsilniejszy spośród nich wszystkich.

W ostatnim czasie 86% firm B2B i 82% B2C polega na marketingu treści. Domena rozwija się z szybką reakcją klientów i każdego dnia okazuje się skuteczna.

Jednak większość biznesu kończy się zerowymi zyskami. Stało się tak z powodu niedociągnięć we wdrożeniu content marketingu. Marketing treści to delikatna dziedzina i wymaga najwyższej perfekcji. Kilka złych strategii i nieporozumień doprowadziło do niepowodzenia działającego dla Ciebie content marketingu.

Artykuł ma na celu dostarczenie 12 wyraźnych sygnałów, że Twoja strategia content marketingu nie działa w określonej domenie.

Niedociągnięcia w układzie strategii content marketingu:

Strategie (plany) content marketingu powinny być proste i ukierunkowane na potrzeby odbiorców. Powinien mieć realistyczne cele i plany osiągnięcia zamierzonych wyników. Powinien obejmować badanie i wdrażanie odpowiednich kluczowych wskaźników wydajności. Monitorowanie tego parametru uświadamia, jak wydajna jest Twoja treść.

Harmonogram i spójność content marketingu:

Po zaakceptowaniu tej domeny marketingowej oczekuje się odpowiedniego harmonogramu i planowania czasu postów. Jeśli nie jesteś spójny ze swoimi postami i generowaniem treści, wpłynie to na odbiorców i czytelników. Kiedy zbiorcza zawartość twojego produktu / usługi zostanie udostępniona, pomoże to zdobyć zaufanie i wywrze wrażenie na ludziach. Oczekuje się stworzenia odpowiedniego kalendarza i harmonogramu postów.

Czas przewidziany na analizę treści:

Marketing treści będzie działał tylko wtedy, gdy uwzględni się w nim moc. Oczekuje się, że autor i usługodawca zapewnią odpowiedni czas na treść. Duszą treści powinno być badanie odmiennego postrzegania produktu / usługi. Zaangażowanie czytelników jest podstawową zasadą marketingu treści. Im więcej czasu poświęcisz na tworzenie treści, tym bardziej wzrośnie ich jakość i czytelność.

Zasady optymalizacji pod kątem wyszukiwarek:

W przypadku content marketingu i algorytmu aukcji ważne jest, aby Twoje treści miały wyższy priorytet. Trafność słowa kluczowego wyszukiwanego przez użytkownika w stosunku do treści pomaga jej maksymalizować wygląd. Pozycjonowanie ma kluczowe znaczenie dla wzmocnienia strategii marketingu treści. Użycie dokładnych słów kluczowych będzie pomocne w określeniu trafności. Ponadto można użyć różnych narzędzi online i offline, aby spełnić oczekiwania SEO względem algorytmów przeglądarek. Nie skupianie się lub ignorowanie SEO to droga do niepowodzenia naszej strategii.

Kluczowe wskaźniki efektywności:

Pilnowanie KPI jest bardzo ważne dla przeglądu wzrostu i wyników. Wskazania wskaźników i przeprowadzone pomyślnie pomiary są odpowiedzialne za poprawę strategii content marketingu. KPI pozwala nam uzyskiwać wyniki związane z celami i technikami, które wdrożyliśmy w naszej firmie. Jest to wiarygodny wskaźnik do analizy naszych wyników.

Wyświetlenia, ruch, udostępnienia i CPC:

Kolejnym podstawowym protokołem jest ustalenie celów content marketingu. Promotor powinien być wystarczająco jasny, aby zrozumieć, do czego dąży marketing. W międzyczasie, niezależnie od tego, czy chcesz wyświetlić, ruch lub jakikolwiek inny parametr, powinieneś być wystarczająco szczegółowy. Kierowanie content marketingu na ścieżkę docelową to inteligentny sposób realizacji.

Promuj treść:

Optymalizacja treści jest niezbędna, aby pozwolić sobie na wysokie stawki marketingowe i różne pomyślne wyniki. Wartości promocji są spłacane i nie są obecnie tak kosztowne. Odpowiednia promocja content marketingowa na konkretnej platformie umożliwia większe zyski.

Treści specyficzne dla odbiorców:

Treść powinna być skierowana do określonej grupy odbiorców. Powinien po prostu chwalić naszą markę, ale rzeczywiście powinien odnosić się do czytelników. W tym przypadku konieczny jest odpowiedni dobór autora treści. Wszyscy doceniają kreatywne i możliwe do odniesienia treści.

Punkt widzenia kupujących należy zapewnić:

Treść powinna odpowiadać potrzebom kupujących i tym, czego oczekują od sprzedawców. Należy uwzględnić i zaakceptować zysk i korzyści kupującego.

Jasna i czytelna jakość treści:

Treść powinna być w pełni czytelna. Niepotrzebne użycie trudniejszego słownictwa nie jest mile widziane. Postaraj się, aby był krótki, prosty i kreatywny.

Unikaj masowego kierowania i skup się na temacie:

Jack of all trades master of none. Podobnie, gdy spróbujesz podejścia zbiorowego, nic nie wylądujesz. Biznes jest promowany, gdy masz zaufanych odbiorców i aktywnych klientów. Nie ma pożytku z marketingu książek w języku hindi dla ludzi, którzy nie znają języka. To takie proste.