CityOn.pl

Flagi reklamowe – widoczne nie tylko w pełnym wietrze!

Porada

Chania

Głównym celem reklamy outdoorowej, czyli reklamy zewnętrznej jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i zachęcenie ich do skorzystania z oferty. W tym celu wykorzystać można różnego rodzaju metody – od szyldów reklamowych i podświetlanych liter, poprzez widoczne z daleka pylony, a skończywszy na billboardach i reklamach. Wśród dostępnych metod reklamy zewnętrznej znajdują się także flagi reklamowe. Tego typu flagi doskonale prezentują się nawet wtedy, gdy nie wieje wiatr!

Flagi reklamowe – doskonałe do reklamy zewnętrznej


Flagi reklamowe rekomendowane są jako metoda reklamy zewnętrznej – doskonale sprawdzają się umieszczone przed firmą, podczas akcji promocyjnych czy też targów. Umieszczone na nich nadruki firmowe natychmiast przyciągają wzrok – dzięki temu klienci wiedzą, gdzie dokładnie znajduje się firma. Flagi reklamowe są także uznawane za elegancki, tradycyjny sposób reklamy, dlatego wybierane są przez tych klientów, którym zależy na skutecznej, a przy tym estetycznej reklamie.

Główne rodzaje flag reklamowych:

  • flagi typu winder – flagi przenośne, które są umieszczane przenośnych postumentach
  • flagi masztowe – flagi przeznaczone do umieszczenia na masztach, mogą posiadać orientację pionową albo poziomą
  • flagi samochodowe – przeznaczone do montażu na samochodach
  • chorągiewki – małe flagi wykonane z papieru służące jako gadżety reklamowe

Flagi typu winder, a także flagi reklamowe masztowe nie wymagają wiatru, aby w atrakcyjny sposób prezentować firmę. Specjalna konstrukcja winderów i masztów powoduje, że są one rozciągnięte i dobrze widoczne nawet wtedy, gdy nie wieje wiatr. Agencje zajmujące się produkcją flag reklamowych mogą dostarczyć klientom także specjalne konstrukcje masztów reklamowych, które są bardzo łatwe w obsłudze – pozwalają na samodzielne zawieszanie i ściąganie flag, zmianę ich pozycji. Aktualnie flagi reklamowe można zamówić również za pośrednictwem internetu.