Porada

Dlaczego kalendarze firmowe to coś, w co warto zainwestować?



Gadżetów reklamowych jest naprawdę wiele, jednak największym zainteresowaniem cieszą się kalendarze firmowe. Korzystanie z tych ściennych oraz książkowych kalendarzy, pomoże nam nie tylko określić aktualną datę, ale też zaplanować i odpowiednio rozłożyć cały dzień na konkretne zadania.


Kalendarze firmowe funkcjonują najczęściej jako dobrym pomysł na prezent dla klientów, czy też współpracowników z okazji świąt. Mogą być bardzo estetyczny, przez co będą się elegancko prezentować. Jako, że jest wiele możliwości wyboru pod kątem kolorów oraz grafik na okładkach, możliwe jest dowolne różnicowanie ich, przez co każdy nasz klient może nawet otrzymać zupełnie innych kalendarz.

Główne zalety kalendarzy firmowych

Książkowy kalendarz to coś, bez czego wiele osób w ogólnie nie rozpoczyna swojej pracy. Niektórzy właśnie w nich, mają zaplanowane wszystkie zadania. To atrybut m.in. przedstawicieli handlowych, sekretarek, biznesmanów, ale też wszystkich innych specjalistów, którzy codziennie zajmują się wykonywaniem zleceń dla klientów indywidualnych. Jako, że kalendarz tego typu towarzyszy tym osobom wszędzie, okazuje się być doskonałym nośnikiem reklamowym. Tego typu narzędzie może sprawdzić się tak naprawdę w przypadku każdego i to niezależnie od wykonywanego zawodu oraz płci. Jeśli podarujemy klientowi w prezencie estetyczny i funkcjonalny kalendarz, ten na pewno go użyje. Samo naniesienie logotypów oraz haseł reklamowych nie jest niczym skomplikowanym, gdyż wystarczy tylko zlecić druk specjalistycznej drukarni, która będzie w stanie poradzić sobie z dużym nakładem kalendarzy reklamowych. Jako, że produkcja jednej sztuki oznacza bardzo niski koszt, a przy tym istnieje ogromny wybór, kalendarze te stały się elementem, które zawsze pojawiają się w zestawach prezentowych. Często bywa, że są też samodzielnym prezentem, który wręczany jest ważnym, strategicznym klientom oraz pracownikom.

Opłacalność druku kalendarzy firmowych

Drukarnie tworzą swoją ofertę tak, aby klient chętniej decydować się na jak największy nakład kalendarzy. Tylko tak drukarnia może mieć pewność, że nie będzie brakować im zamówień do realizacji. Klient tym samym płaci mniej, przeliczając do na wartość jednej sztuki. Oczywiście istnieje możliwość zamówienia wyłącznie kilku sztuk, a to spotykane głównie w wypadku książkowych kalendarzy, które są o wiele droższe w produkcji, niż te klasyczne biurkowe.